Bagværk til fødselsdag
Ulla Munkholm
6. januar 2006 kl. 08.40
Er der nogen, der har en god idé til, hvad man kan lave som kage/dessert til en fødselsdag for både voksne og børn.
Det skal kunne laves dagen i forvejen.
Jeg havde forstillet mig en lagkage eller anden kage ?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.