Bagværk til fødselsdag

Ulla Munkholm
6. januar 2006 kl. 08.40
Er der nogen, der har en god idé til, hvad man kan lave som kage/dessert til en fødselsdag for både voksne og børn. Det skal kunne laves dagen i forvejen. Jeg havde forstillet mig en lagkage eller anden kage ?

Kommentarer (1)

Skriv kommentar