Bamix skævhed
Karslund
10. december 2010 kl. 16.00
Halløj :-)
Jeg bestilte en funklende Bamix stavblender for et par dage siden, og nu er den lige præcis kommet ind ad døren.
Jeg læste hele brugsanvisningen igennem og ville selvfølgelig prøve blenderen af.
Hældte skummetmælk op i et bæger som jeg ville piske med piskeskiven. Efter at pisket mælken i 15 sec hører jeg en lyd og finder ud af at skiven er røget af. Jeg tager den så op og kigger på den og ser at den er en anelse skæv. Jeg sammmenligner med multifunktionsskiven og blenderskiven, men de er ikke skæve. Det her kan måske nok kun forstås hvis man selv er Bamixejer.
Så kom jeg til at tænke på om piskeskiven måske skulle have en anelse "skævhed" for overhovedet at kunne du til at piske. Eller også har jeg bare allerede ødelagt den.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.