bedre forbrænding

Julie
20. januar 2008 kl. 20.44
jeg vil gerne tabe mig, og gerne så hurtigt som mulig. og jeg kender til alle de ting med at "det tager tid at tabe sig ordentligt uden at tage på igen" og "dyrk mere motion, spis bedre" osv. :) Jeg tænkte om der var nogen der har nogle gode råd til hvad man kan gøre/spise for at forbrændingen går lidt hurtigere. jeg har hørt at hvis man drikker nok vand går det hurtigere, og at jordbær også skulle være gode. men er der andet? på forhånd tak :)

Kommentarer (1)

Skriv kommentar