Biksemad
Peter Harboe Thomsen
31. december 2007 kl. 10.37
Biksemad mm.
Jeg er blevet ret god til at fryse kød og pålæg ned når jeg kan se at jeg ikke når at spise det inden udløbsdatoen. Problemet er bare at jeg altid ender op med at lave biksemad og jeg kunne godt tænke mig nogle variationer og det kunne min kæreste også, skulle jeg hilse at sige :-)
SÅ! kom mit dit bud på en god ret eller biksemads variation.
Godt Nytår!
Peter
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.