Biksemad

Peter Harboe Thomsen
31. december 2007 kl. 10.37
Biksemad mm. Jeg er blevet ret god til at fryse kød og pålæg ned når jeg kan se at jeg ikke når at spise det inden udløbsdatoen. Problemet er bare at jeg altid ender op med at lave biksemad og jeg kunne godt tænke mig nogle variationer og det kunne min kæreste også, skulle jeg hilse at sige :-) SÅ! kom mit dit bud på en god ret eller biksemads variation. Godt Nytår! Peter

Kommentarer (1)

Skriv kommentar