Brændte mandler ?
Oliver
2. oktober 2012 kl. 23.18
Hej nu har jeg lavet brændte mangler nogle gange, og det er ca kun hver anden gang det lykkes, og kunne derfor godt tænke mig at vide hvad jeg gør galt.
Jeg bruger:
200 G mandler
2 DL vand
2 DL sukker (hvidt eller meget lys rør)
Smider det hele på en pande og fyder den op på max,
Røre i ny og næ og til allersidst hvor det skal til at stivne røre jeg hele tiden.
Skal siges at jeg har fået nogle lækre mandler ud af det her men ca også 50 % af gangene nogle dårlige, hvilke er at massen slet ikke bliver "tør" og sætter sig rundt om mandlerne men bare forbliver flydene karamel og til sidst bliver sort og brænder af.
Kan en fortælle mig hvad der sker for mig ?
Hilsen Oliver
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.