brunekager
Torben Tofteskov
5. december 2004 kl. 14.12
Hej
HJÆLP HJÆLP
Jeg har som så mange gange lagt dej til brunekager, men dejen smuldre og jeg kan ikke trille dem til pølser, har prøvet at samle med vand, men uden held.......hvad gør jeg nu, håber der er noger der kan hjælpe
Hilsen
Torben
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.