brunekager

Torben Tofteskov
5. december 2004 kl. 14.12
Hej HJÆLP HJÆLP Jeg har som så mange gange lagt dej til brunekager, men dejen smuldre og jeg kan ikke trille dem til pølser, har prøvet at samle med vand, men uden held.......hvad gør jeg nu, håber der er noger der kan hjælpe Hilsen Torben

Kommentarer (1)

Skriv kommentar