Casa Blanca i Aalborg!
Agnete
3. december 2005 kl. 11.40
Leder du efter en lækkert og hyggeligt sted i Aalborg at spise, så tag ind på Casa blanca! Det er en hyggelig restaurant nede ved havnen, hvis stemning og atmosfærre er helt i top. De har hver aften en stor buffet, hvor der er foretter, hovedretter og dessert, som man frit kan spise løs af for næsten ingen penge. Det er virkelig et dejligt sted, og værd at besøge! Udover buffeten, har de også mange andre lækre retter, men buffeten er værd at prøve!
God fornøjelse!
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.