chat-med andre brugere
Tina Dalgaard Hansen
21. februar 2008 kl. 07.26
Hvad med at lave en chat, så man kan udveksle mad idéer og tips med de andre online brugere?? Det sker jeg har lyst til at spørge om en ting, eller få et godt råd og har ikke altid tiden til at vente på et forum svar. Jeg er sikker på der er flere som er enig i dette..
M.v.h Tina
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.