copyright

betina rasmussen
14. april 2005 kl. 18.40
må man godt lægge opskrifter ind og tage copyright på dem, hvis man ikke selv har opfundet dem? Kan se at flere herinde lægger opskrifter ind, som jeg ved andre har opfundet.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar