Din bedste julefrokost
Tapas
14. november 2006 kl. 18.24
Vi skal selv lave maden til julefrokosten på arbejde, og det ser sør´me ud til, at det er mig, der kommer til at lave den ;-)
Hvilke retter indgår i din bedste julefrokost? Vi er til traditionel mad.
hilsner og glædelig jul
Annette
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.