Din bedste julefrokost

Tapas
14. november 2006 kl. 18.24
Vi skal selv lave maden til julefrokosten på arbejde, og det ser sør´me ud til, at det er mig, der kommer til at lave den ;-) Hvilke retter indgår i din bedste julefrokost? Vi er til traditionel mad. hilsner og glædelig jul Annette

Kommentarer (1)

Skriv kommentar