Druer
Missname
13. september 2003 kl. 22.47
Jeg vil gerne lave druesaftevand !
Hvordan gør jeg det ?
Det er både til grønne og blå druer, vi har drivhus og mange klaser hvert år, så jeg ville blive meget glad for et hurtig svar.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.