Druer

Missname
13. september 2003 kl. 22.47
Jeg vil gerne lave druesaftevand ! Hvordan gør jeg det ? Det er både til grønne og blå druer, vi har drivhus og mange klaser hvert år, så jeg ville blive meget glad for et hurtig svar.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar