Durum(kurve)brød
Marlene Nielsen
14. april 2015 kl. 20.32
jeg har lige bagt et durum(kurve) brød fra Mad universet`s egen opskrift. Dejlig saftigt brød, det eneste der tager tid hèr, er hævningen. Super fedt at kunne skære brødet op, og bruge det til sandwhith brød. En god creme fraice dressing, romaniasalat, agurk, og kylling..uhm. Jeg var mæt i mange timer, og fyldt med go og sund energi, fra noget man selv havde bagt:-) De bedste hilsner Skabsbageren
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.