Efterårsjævndøgn mad?
Thor Nørregaard
16. august 2012 kl. 08.44
I fiskemåneden den 21 sept. som er Efterårsjævndøgn for Asatro, var en stor spisedag for Asatro vikingerne i gamle dage og er stadig en stor dag for Alle asatro i hele verden.
Men hvad spiser man den dag er der noget specielt som man skal spise på den dag?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.