Efterårsjævndøgn mad?

Thor Nørregaard
16. august 2012 kl. 08.44
I fiskemåneden den 21 sept. som er Efterårsjævndøgn for Asatro, var en stor spisedag for Asatro vikingerne i gamle dage og er stadig en stor dag for Alle asatro i hele verden. Men hvad spiser man den dag er der noget specielt som man skal spise på den dag?

Kommentarer (1)

Skriv kommentar