En god steak restaurant i Wien?
Simone Andersen
10. november 2014 kl. 10.08
Hej
Er der nogen der kan anbefale en god steak restaurant i Wien? Jeg skal derned her til jul med min kæreste via og vil gerne overraske ham med en dejlig oplevelse. Synes det er svært at finde pålidelige restaurantanbefalinger i Wien!
På forhånd tak
Simone
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.