[En ide] Hvad kan jeg lave med...
Stig Nørgaard Færch
23. november 2006 kl. 18.03
Hej
Jeg har hele tiden ønsket at der var et site hvor jeg kunne følgende:
Jeg indtaster de ingridenser jeg har og evt. hvor meget af det der er.
Herefter får jeg en liste over hvad jeg kan lave ud af dette.
Det kræver selvfølgelig at der på alle opskrifter bliver registreret hver enkelt ingridiens (istedet for at det bare står som en tekst).
Men hvis I nu tog det hersens nye AJAX fænomen til jer, så kunne jeres webserver gætte på hvilken ingridens brugeren er ved at indtaste.
F.eks. kan det være at når jeg begynder at indtaste cayennepeber, så gætter den allerede på at det er cayennepeber når jeg har indtastet de tre første bogstaver.
Bare et foreslag :-)
Mvh Stig
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.