er forummet gået i stå?

betina rasmussen
5. november 2004 kl. 15.27
Jeg synes ikke rigtigt at dette forum bliver brugt, kunne det være en ide at reklamere lidt mere for det måske?

Kommentarer (1)

Skriv kommentar