Et lille tip til madkassen
Sanne1978
13. december 2017 kl. 07.53
Hej alle,
Bare lige et godt tip :-) min søsters datter er lige startet i institution, og i den forbindelselse har min søster bestilt nogle navnemærker til alt hendes tøj.
Nu har jeg været rigtig uheldig at miste bøger – nok mest fordi jeg har glemt dem og den tusch som jeg har haft brugt til at skrive mit navn med, er smittet af. Derfor kom min søster på den idé, at købe de her navnemærker, som man kan designe med navn og telefonnummer – og bruge dem til bøgerne. De skal bare klistres på – og min søster fortæller mig, at navnemærkerne kan holde til alt og falder ikke af. Navnemærkerne kan finde her: https://byhappyme.com/dk/navnemaerker/8-navnemaerker.html
Mvh. Sanne
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.