Fødselsdag igen...
Tapas
4. februar 2007 kl. 18.31
Så for søren, nu er det snart marts igen, og jeg skal endnu en gang have familien til fødselsdag.
Er der nogen, der ligger inde med en super hovedret - jeg synes, jeg kører rundt i det samme med enten kalvefilet, culotte og flæskesteg.
Jeg havde egentlig lyst til at lave stegt flæsk og persillesovs, men vi bliver 9, så det skal helst være noget, der kan passe sig selv i ovnen.
Til forret vil jeg lave en salat med rejer. Desserten afhænger af hovedretten.
Hilsen Annette
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.