Fra Italien
Ditte Dehn
12. september 2006 kl. 16.08
Hej alle sammen! Jeg er ny her, jeg hedder Ditte og har boet i Italien hele mit liv.
Jeg er nu blevet spurgt om typisk dansk mad og naturligvis opskrifter, men jeg kan hel ærligt ikke komme i tanke om noget som helst, ud over sild, og dem køber jeg på glas når jeg tager til DK. Kan i hjælpe mig?
Til gengæld vil jeg med glæde give jer opskrifter på italiensk mad!!!
Og tips om vin :)
MVH
Ditte
Cernobbio
Italien
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.