Fra Italien

Ditte Dehn
12. september 2006 kl. 16.08
Hej alle sammen! Jeg er ny her, jeg hedder Ditte og har boet i Italien hele mit liv. Jeg er nu blevet spurgt om typisk dansk mad og naturligvis opskrifter, men jeg kan hel ærligt ikke komme i tanke om noget som helst, ud over sild, og dem køber jeg på glas når jeg tager til DK. Kan i hjælpe mig? Til gengæld vil jeg med glæde give jer opskrifter på italiensk mad!!! Og tips om vin :) MVH Ditte Cernobbio Italien

Kommentarer (1)

Skriv kommentar