Frokostordning
Lea Larsen
19. oktober 2008 kl. 10.02
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med frokostordning i firmaet. ? Jeg er ansat i Frokost.dk og vi prøver div. køkkener og får hverdag leveret en sund og lækker frokost fra diverse køkkener, med stor variation. Har i nogle spørgsmål vil jeg også gerne dele min erfaring og viden
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.