gået igang med at tabe mig..

Cecilie
6. april 2011 kl. 13.33
Jeg er gået igang med at tabe mig, da jeg har taget 42 kg på af medicin, så jeg idag vejer 96 kg. jeg har gået til diætist en kort periode men stoppede igen, da jeg ikke følte jeg fik noget ud af det og bare blev mere og mere frustreret! Så jeg "on my own" nu jeg prøver at spise 3-6 gange dagligt, men sulten er der ikke i løbet af dagen. Så det er rigtig svært. jeg spiser sunde madvarer og undgår sukker- sukkerfrit slik til weekenden og ellers kun slik når vi er ude. Spiser mindre til aften. Prøver at komme igang med at motionere, men det har jeg meget svært ved, bryder mig ikke om at komme i fitness centeret. Men prøver. Min vægt har nu stået stille nogle dage, der sker ingenting, hverken op eller ned, det frustrende. Jeg håber det lykkes, men gode råd modtages gerne :-)

Kommentarer (1)

Skriv kommentar