Gammeldags oksesteg

Madsen
28. maj 2006 kl. 11.24
nogen der kender en opskrift på Gammeldags oksesteg(bov) m/ glaserede perleløg, gulerødder mm.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar