geleen bliver ikke stiv
Brian
31. august 2011 kl. 10.00
Hej vi har købt en saft koger og har lavet ribs gele drue gele og vil nu lave æble gele men nu har den stået natten over men er ikke blevet stift, vi har gjort som med de andre gele men denne gang er det ikke lykkedes hvad kan der være galt? Vi gør følgende koger saften og hælder sukker og det til at få det stift med og stiller det hen med et viskestykke over, kan det skyldes saften har været tappet dagen før og er kølet ned inden vi koger den op igen og kommer sukker i?
mvh Brian
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.