giv mig en god opskrift

erik larsen
20. september 2006 kl. 11.23
jeg har prøvet at lave en mayanaise 3 gange,hvor det er mislykket,den bliver tynd hvad gør jeg galt? er der nogle der kan give et godt råd. på forhånd tak for svaret.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar