giv mig en god opskrift
erik larsen
20. september 2006 kl. 11.23
jeg har prøvet at lave en mayanaise 3 gange,hvor det er mislykket,den bliver tynd hvad gør jeg galt?
er der nogle der kan give et godt råd.
på forhånd tak for svaret.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.