god drinks til fødselsdag
Sofie
18. april 2005 kl. 18.02
hei! er der nogle der kan give mig nogle gode velkoms drinks til fødselsdag for 13 årige! der skal selvfølgelig IKKE indeholde alokohol.. jeg har selv lavet en med juice og fanta.. men nu vil jeg prøve noget helt nyt!
på forhånd tak for hjælpen!
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.