Gourmet mad til halvpris :-)
JesperS
27. april 2012 kl. 22.47
Hej allesammen! :-)
Jeg har fået denne herlige mulighed at give gratis "MenuCard" ud til alle som har lyst.
MenuCard er et relativt nyt koncept som fungere nogenlunde som "DownTown", det særlige
ved MenuCard er at det udelukkende gælder mad, og her er altså mulighed for at få optil
50% rabat ved brug af kortet på alt fra caféer til gourrestauranter :-)
Prisen er oprindelig 499,- pr. år, men du har nu mulighed for at få et gratis kort.
Du kan få kortet ved at give klikke på følgende link:
menucard
PS! Dette er ikke virus, blot et gratis tiltag - se menucard.dk, hvis du skulle komme
i tvivl.
God fornøjelse.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.