Grønkål
Alice
2. januar 2006 kl. 17.04
Mange siger man ikke må opvarme f.eks. persillesovs og grønlangkål.
Jeg har ofte gjort det, da jeg har fået at vide at bare man sørger for det kommer op på kogepunktet i flere minutter så bakterierne er dræbt. Jeg mener at huske det er nogle jordbakterier. Nogen der ved konkret hivlke bakterier det er?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.