Hj. lavet Pizza i mikroovn?

sw@mp
11. juli 2004 kl. 17.05
hej, Har nogen af jer prøvet at lave bagværk i en combiovn? Jeg var forleden ved at prøve og lave pizza (hjemmelavet m. gærdej) - det gik dog ikke alt for godt, dejen ville ikke rigtig blive færdig i midten. Jeg gætter på jeg skal bruge combi programmet mikroovn/konvektions varme, men hvor meget tid/varme skal jeg tildele hver enkelt? mvh Martin

Kommentarer (1)

Skriv kommentar