Hj. lavet Pizza i mikroovn?
sw@mp
11. juli 2004 kl. 17.05
hej,
Har nogen af jer prøvet at lave bagværk i en combiovn?
Jeg var forleden ved at prøve og lave pizza (hjemmelavet m. gærdej) - det gik dog ikke alt for godt, dejen ville ikke rigtig blive færdig i midten.
Jeg gætter på jeg skal bruge combi programmet mikroovn/konvektions varme, men hvor meget tid/varme skal jeg tildele hver enkelt?
mvh Martin
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.