HJÆLP!!

30. maj 2003 kl. 13.04
Hej!! Jeg ved ikke hvad jeg skal servere for min kæreste i aften!! Jeg har noget hakket oksekød som jeg gerne vil bruge, men til hvad? Please hjælp mig....!

Kommentarer (1)

Skriv kommentar