HJÆLP!!
30. maj 2003 kl. 13.04
Hej!!
Jeg ved ikke hvad jeg skal servere for min kæreste i aften!!
Jeg har noget hakket oksekød som jeg gerne vil bruge, men til hvad?
Please hjælp mig....!
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.