Hjælp til forret
Jonas Østergaard
29. maj 2006 kl. 12.21
Jeg har tænkt mig at lave melon stykker indpakket i parmaskinke. da jeg syntes det er lige lovlig lidt. vil jeg høre om nogle af jer har nogle forslag til hvad jeg kan servere yderlig der til
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.