Hjælp til forret

Jonas Østergaard
29. maj 2006 kl. 12.21
Jeg har tænkt mig at lave melon stykker indpakket i parmaskinke. da jeg syntes det er lige lovlig lidt. vil jeg høre om nogle af jer har nogle forslag til hvad jeg kan servere yderlig der til

Kommentarer (1)

Skriv kommentar