Hvad mener du?

L Clausen
15. april 2008 kl. 10.54
Hej alle I forbindelse med vores kandidatafhandling er vi ved at kortlægge danskernes forhold til økologi - især i forhold til pålæg. Et af de spørgsmål vi ofte stiller os selv er om den danske befolkning ser en direkte sammenhæng mellem økologi og kvalitet. Hvordan har I det? Ser I økologiske produkter, som værende af bedre kvalitet end de almindelige produkter? Gider I ikke at bruge 5 minutter på at besvare vores spørgeskema, som I kan finde via dette link: http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=KHCpgBvR9C9L_2fmn nTdVT1Q_3d_3d Venlig hilsen Mads & Lars

Kommentarer (1)

Skriv kommentar