Hvad mener du?
L Clausen
15. april 2008 kl. 10.54
Hej alle
I forbindelse med vores kandidatafhandling er vi ved at kortlægge danskernes forhold til økologi - især i forhold til pålæg.
Et af de spørgsmål vi ofte stiller os selv er om den danske befolkning ser en direkte sammenhæng mellem økologi og kvalitet. Hvordan har I det? Ser I økologiske produkter, som værende af bedre kvalitet end de almindelige produkter?
Gider I ikke at bruge 5 minutter på at besvare vores spørgeskema, som I kan finde via dette link:
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=KHCpgBvR9C9L_2fmn nTdVT1Q_3d_3d
Venlig hilsen Mads & Lars
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.