Hvorfor smager mit safran ikke af noget?

Kastrup
23. juli 2010 kl. 14.15
Jeg købte en æske safran på min ferie i Spanien. I går prøvede jeg så at lave Paella, men den fik ingen gul farve og smagte ikke som paellaen jeg spiste i Spanien. Jeg brugte den mængde safran som var angivet i opskriften, kom endda lidt mere i. Hvad har jeg gjort forkert???

Kommentarer (1)

Skriv kommentar