Hvorfor smager mit safran ikke af noget?
Kastrup
23. juli 2010 kl. 14.15
Jeg købte en æske safran på min ferie i Spanien. I går prøvede jeg så at lave Paella, men den fik ingen gul farve og smagte ikke som paellaen jeg spiste i Spanien. Jeg brugte den mængde safran som var angivet i opskriften, kom endda lidt mere i.
Hvad har jeg gjort forkert???
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.