Hvornår kommer billederne igen?
Bente Kilian
22. januar 2006 kl. 17.13
Jeg mangler lidt information om hvad der sker.
Hvorfor er næsten alle fotos forsvunden?
Jeg kan regne ud, at der er problemer med jeres server, men ville det ikke være en ide at informere brugerne om, hvad der sker, og hvornår i regner med at være klar igen?
Hilsen Bente Kilian.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.