Hyldeblomst's teleskopstangsaks
Katrine A.
24. juni 2012 kl. 19.43
Hej
Jeg har en masse hyldeblomst som ca. 4 meter oppe og jeg har fundet den her smarte teleskopstangssaks til ca. 1100 kr.
http://shop.dag.dk/shop/ars-teleskopstangsaks-247p.html
Den fungere godt, har andre erfaring med andre muligheder hvis man ikke har en høj stige eller er glad for højder?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.