James Dean kande
Mads Gunnar
8. november 2006 kl. 10.29
Hej.
Jeg var på James Dean i Odense forleden dag, der smagte jeg en drink, der hedder ,,James Dean kande''. Jeg forelskede mig i drinken. Nu vil jeg høre, om der er nogen, som kender opskriften?
Hilsen Mads
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.