James Dean kande

Mads Gunnar
8. november 2006 kl. 10.29
Hej. Jeg var på James Dean i Odense forleden dag, der smagte jeg en drink, der hedder ,,James Dean kande''. Jeg forelskede mig i drinken. Nu vil jeg høre, om der er nogen, som kender opskriften? Hilsen Mads

Kommentarer (1)

Skriv kommentar