Jello shots

Krista
21. februar 2012 kl. 23.08
Hejsa :) Nu er det sådan at jeg skal have nogle veninder på besøg i weekenden, og vi skal drikke, og jeg ville prøve de jello shots de altid drikker i amerika, men problemet er at her hvor jeg bor kan man ikke købe det rigtige jell-o, så jeg ville spørge hvordan i har gjort og kan man bruge almindelig dessert gele eller? Og hvordan lyder jeres opskrift og hvordan smagte det? :-)

Kommentarer (1)

Skriv kommentar