Jeres indtryk af det nye design
maduniverset.dk
15. november 2009 kl. 00.31
Hej alle,
Vi har efter et par måneders arbejdet, blevet færdig med det nye design på Maduniverset.dk.
Det er den største ændring på Maduniverset.dk siden den første version kom i luften i 1999, så vi syntes at nu hvor Maduniverset.dk har 10 års jubilæum at siden skulle have en velfortjent opgradering.
Skriv meget gerne om hvad i syntes om designet og brugervenligheden.
P.S. vi mangler stadig at rette en masse undersider, men de bliver rettet inden for 1 uge.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.