Kan I anbefale en restaurant omkring Aalborg?
Marie Larsen
13. januar 2014 kl. 18.19
Hej :o)
Jeg har netop oprettet mig herinde, fordi jeg tror I er de helt rigtige at spørge.
Jeg skal holde en pigeaften, hvor vi først skal ud og spise og derefter hjem til én fra vores vennekreds og få nogle drinks og snakke om de gode stunder.
Som sagt skal vi ind og spise.
Hvilken restaurant kan I anbefale?
Jeg har set på den nye Restaurant MEAT, kan I anbefale denne?
Hjemmeside: restaurantmeat
Det kunne også være Styggekrumpen, men der har jeg været så meget...
Hvor plejer I at spise i Aalborg, når I skal spise lidt fint?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.