Karakter

Cammie
11. september 2007 kl. 18.45
Synes det er en kanon side, synes bare det eneste der mangler er at bruger selv kan se alle karakterne der er blevet givet på sine opskrifter både på mad og drinks og andet. Synes klart at det kunne være sjovt. Men ellers er det en fantastisk side. jeg har nydt meget af flere opskrifter herinde.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar