Karakter-drinks

eba
15. oktober 2008 kl. 13.32
Sidder og søger på smoothies, og hold da op, hvor er der mange gode:-) Men hvordan kan det være der står ved langt de fleste jeg klikker ind på, at jeg har givet denne opskrift karakterer. For det har jeg ikke. Og der er flere jeg gerne vil prøve, men så kan jeg jo ikke give karakterer. Det synes jeg da er irreterende. Mvh Elisabeth

Kommentarer (1)

Skriv kommentar