karakterer

Jane Hvid
23. august 2006 kl. 13.12
Jeg er meget tilfreds med maduniverset, men hvorfor er der ikke ret mange der gider at give karakterer? Jeg ved der er mange der selv sidder og giver sine egne opskrifter karakterer, det er da for dumt. Hvad er jeres mening om dette?

Kommentarer (1)

Skriv kommentar