karatere

pia thomsen
29. august 2007 kl. 20.37
jeg kan se at der ikke er ret mange der giver karatere i forhold til det der er printet ud, det syntes jeg er ærgeligt da jeg syntes det kunne sjovt at se hvad andre syntes om ens opskrifter uanset om de får høje eller lave karetere. jeg kan se at det er sådan over hele linen. kom i gang med kareterne. er der nogen der uenig eller enig?

Kommentarer (1)

Skriv kommentar