kategorisering af opskrifter

betina rasmussen
27. august 2006 kl. 07.05
hvorfor kan man egentlig ikke lægge sine opskrifter ind under flere kategorier? eks. frikadeller under svinekød, buffet, madpakke.?????

Kommentarer (1)

Skriv kommentar