kategorisering af opskrifter
betina rasmussen
27. august 2006 kl. 07.05
hvorfor kan man egentlig ikke lægge sine opskrifter ind under flere kategorier?
eks. frikadeller under svinekød, buffet, madpakke.?????
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.