Kokkelærling

Helle Broberg
20. januar 2004 kl. 18.38
Hej! Mit navn er Helle. Jeg er lige startet på eATS i århus, og skal til at søge efter en læreplads. Har du nogle gode ideer eller forslag, helst restauranter i Århus og omegn! På forhånd tak!

Kommentarer (1)

Skriv kommentar