Kokkelærling
Helle Broberg
20. januar 2004 kl. 18.38
Hej!
Mit navn er Helle. Jeg er lige startet på eATS i århus, og skal til at søge efter en læreplads. Har du nogle gode ideer eller forslag, helst restauranter i Århus og omegn!
På forhånd tak!
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.