Kommentar til opskrifter..
Tina Dalgaard Hansen
20. februar 2008 kl. 07.48
Tak for en rigtig god opskriftside, som jeg gerne anbefaler. jeg har dog en ting jeg godt kunne tænke mig blev anderledes.
Når man får en kommentar lagt ind under en af sine egne opskrifter, ville det være rart om man evt. kunne få en mail at der nu er en ny kommentar på den og den opskrift! Det kan være svært at overskue om der er lagt beskeder ind, når man som jeg har en del opskrifter på siden nemlig. Og blir der stillet spørgsmål til en opskrift kommer svaret måske meget forsinket, hvis jeg ikke lige har set der er kommet en ny kommentar.
Håber dette kan lade sig gøre med tiden.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.