Kommentarer på gemte opskrifter?

Grethe Hansen
1. august 2007 kl. 09.47
Jeg har afprøvet et par opskrifter i går. Og gemt dem, for de er godt. Jeg har lidt kommentarer til dem. Dem har jeg dels sendt. Men jeg kunne også godt tænke mig at kunne se mine egne erfaringer i forbindelse med mine gemte opskrifter. Er der nogen, der har en løsning på dette? Eller er det evt. en mulighed, der kunne føjes til universets funktionaliteter?

Kommentarer (1)

Skriv kommentar