Kommentarer på gemte opskrifter?
Grethe Hansen
1. august 2007 kl. 09.47
Jeg har afprøvet et par opskrifter i går. Og gemt dem, for de er godt.
Jeg har lidt kommentarer til dem. Dem har jeg dels sendt. Men jeg kunne også godt tænke mig at kunne se mine egne erfaringer i forbindelse med mine gemte opskrifter. Er der nogen, der har en løsning på dette? Eller er det evt. en mulighed, der kunne føjes til universets funktionaliteter?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.