Kritik af min kommentar fra en Co-admin

Jette
23. marts 2010 kl. 09.00
Jeg har kommenteret en opskrift, og denne kommentar er nu kommenteret af en Co-admin der skriver at jeg bør lave min egen opskrift i stedet for at kritisere den aktuelle. http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/5093 Jeg troede kommentarerne var en hjælp til mig selv (så jeg kan se hvad jeg mente sidst jeg lavede retten), og jeg troede også det var en hjælp til andre der kommer forbi og overvejer om det er en ret de vil lave. Men mine forstillinger om kommentarfeltets formål er så åbenbart ikke helt i tråd med maduniversets intentioner med dette felt. Derfor kunne jeg godt tænke mig, at maduniverset præciserer hvad kommentarfelterne skal bruges til. På forhånd tak for hjælpen :-) Mvh. Jette

Kommentarer (1)

Skriv kommentar