Kyllingespyd med sesam?
nicoline
23. februar 2006 kl. 17.35
Hej Allesammen.
Jeg står og skal lave nogle kyllingespyd med sesam, eller vil jeg gerne hvis jeg finder en opskrift.
Er der nogle herinde som kan hjælpe mig? Nogen der har en opskrift eller et link til en hjemmeside? Håber at I kan hjælpe mig, på forhånd tak!
I kan desværre ikke få nogle point da jeg er ny herinde, (har jeg lige fundet ud af).
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.