Kyskager
Ulla Munkholm
23. februar 2006 kl. 08.52
Jeg har fået til opgave at lave nogle kyskager til min søns klassefest. Det skal være sådan, at de er lidt "tyggummiagtige" i midten. Altså ikke som dem man kan købe i butikkerne.
Håber nogen kan hjælpe.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.