Kyskager

Ulla Munkholm
23. februar 2006 kl. 08.52
Jeg har fået til opgave at lave nogle kyskager til min søns klassefest. Det skal være sådan, at de er lidt "tyggummiagtige" i midten. Altså ikke som dem man kan købe i butikkerne. Håber nogen kan hjælpe.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar