Laboratoriefremstillet kød - hvad mener i?

Johannes
5. september 2013 kl. 07.01
Hej Maduniverset.dk Først vil jeg undskylde mange gange, hvis ikke det er i orden at poste spørgeskemaer her... Jeg tager chancen og prøver alligevel. Jeg er pt. i gang med at undersøge danskernes holdning til laboratoriefremstillet kød, derfor har jeg udarbejdet følgende spørgeskema. Jeg håber i har tid og lyst til at hjælpe mig, så jeg kan få så meget data som muligt! - på forhånd rigtig mange tak for hjælpen :-) http://kortlink.dk/cudg - mit kortlink stiller jer videre til SurveyMonkey som er en onlineservice til spørgeskemaer. Mvh. Bøffen

Kommentarer (1)

Skriv kommentar